Yoba - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Eva Bax - WaarBenJij.nu Yoba - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Eva Bax - WaarBenJij.nu

Yoba

Blijf op de hoogte en volg Eva

26 Juli 2016 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Maandag ochtend ben ik weer naar FIKELELA geweest (weeshuis). Daar heb ik met de hele kleintjes (0-1) gespeeld. Ik moest ze "leren" draaien, zitten en dat soort dingen. En je raadt het nooit, maar ik heb Aphelilli leren zitten. Ik ken ondertussen al bijna alle namen van de kinderen en Yoba is tot nu toe mijn favoriet. Hij komt altijd met een grote lach op zijn gezicht op me af rennen en hij lacht als enige de hele tijd! Ik wil hem adopteren

  • 26 Juli 2016 - 21:27

    Tante Gerrie:

    daar doe je het voor

  • 26 Juli 2016 - 21:31

    Papa:

    Hey Eva, Fijn dat je het zo naar je zin hebt... Neem je Yoba dan svp wel mee naar Enschede?

  • 26 Juli 2016 - 21:38

    Mama:

    Ha Eef, kan mij dat gevoel heel goed voorstellen. Je gunt die kinderen zoveel meer.
    Geniet maar van deze leuke momenten.

  • 26 Juli 2016 - 22:26

    Hanny:

    Oeps Eva, dat wordt een extra plek in het vliegtuig...;) Kan me je gedachte voorstellen. Helaas kun je niet alles op je nek nemen. Hopelijk kun je Yoba daar blijven steunen en kan hij daar in de toekomst veel voor de gemeenschap gaan betekenen met jouw steun! Wat fantastisch toch dat zo'n joch altijd een lach op zijn gezicht heeft! Geniet er maar van, geluk zit in de kleine dingen.


  • 27 Juli 2016 - 17:45

    Opa En Oma Bax:

    Geweldig toch dat je merkt dat je dingen doet die gewaardeerd worden en waar je liefde voor terug krijgt. Ik had datzelfde in 1960/1961 in Nieuw Guinea. Als ik dan samen met een marinemaatje een "kampong" bezocht dan was je een gewaardeerde gast als je spelletjes deed met de jeugd van de kampong en helemaal een plezierig iets voor hen als je wat te snoepen als beloning had meegenomen.
    Boomer heeft het ook hier geweldig naar zijn zin. Het is natuurlijk net zoals vroeger met jullie toen je klein was en te logeren was bij oma, dan mocht er toch iets meer dan thuis. Zo is het denken we ook met Boomer. Geniet daar lekker met alles wat je doet en geniet gerust extra van je jonge vriendje. Opa en Oma Bax

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Vrijwilligers werk in Zuid Afrika

Recente Reisverslagen:

19 Augustus 2016

Day 6 & verder

12 Augustus 2016

Day 5

12 Augustus 2016

Gardentour (day 3&4)

12 Augustus 2016

Gardentour (day 3&4)

09 Augustus 2016

Garden Tour (day 1&2)
Eva

Actief sinds 12 Juli 2016
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 8129

Voorgaande reizen:

17 Juli 2016 - 16 Augustus 2016

Vrijwilligers werk in Zuid Afrika

Landen bezocht: