Afscheid..... - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Eva Bax - WaarBenJij.nu Afscheid..... - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Eva Bax - WaarBenJij.nu

Afscheid.....

Blijf op de hoogte en volg Eva

18 Juli 2016 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vanmorgen vroeg opgestaan om naar Schiphol te gaan. Daar m'n bagage ingecheckt en ticket gehaald en toen moesten we afscheid nemen...... Het was heel erg lastig, omdat een maand zonder ouders best lang is. Gelukkig ging het daarna beter en ben ik door de douane gegaan. Bij de gate de andere twee meisjes ontmoet die ook naar cape town gaan voor vrijwillerswerk. Nog even wat gekletst en toen het mega vliegtuig in. In het vliegtuig lekker een laar afleveringen gekeken, gegeten, gedronken en vooral veel bijgeslapen van ZOKA. De vlucht was zo om. Bij aankomst lagen onze spullen al klaar op de band. De andere twee meiden werden opgehaald door hun project en ik ging naar m'n hotel. Bij de taxi's stond een busje klaar die mij met nog 2 andere naar het hotel bracht, waardoor ik gelukkig niet 10 minuten in m'n eentje in het donker moest lopen. Net lekker gedoucht in mijn mega douche en nu lekker in bed slapen. Morgen word ik rond 9:00 opgehaald om naar mijn vrijwilligershuis te gaan. Ik ben benieuwd!

  • 18 Juli 2016 - 08:21

    Nanda Bax:

    Lieve Eef, fijn dat alles nu goed gaat. Afscheid was even moeilijk, ook voor mij, zeker omdat daarna bleek dat er informatie miste en jij onzeker het vliegtuig in moest. Maar gelukkig is alles nu duidelijk en ga jij hopelijk een geweldige tijd tegemoet. Geniet ervan! Heel veel liefs, mama

  • 18 Juli 2016 - 19:51

    Tante Gerrie:

    Hallo Eva ik wens je een goede tijd toe.en geniet er van

  • 18 Juli 2016 - 21:31

    Opa En Oma Bax:

    Lieffie, we missen je nu al. Je hebt lekker gevlogen , alsnog goed aangekomen na eerst wat onzekerheid en de foto's bekijkend hoef je niet echt te wennen want dat lijkt eenzelfde slaapplaats die je ook ongeveer op de ZOKA-kampen had. Alles komt zeker goed, zijn we van overtuigd. Geniet daar vooral heel veel. Een prima stuk ervaring waar je je levenslang wat aan hebt. Veel liefs, oop en oom

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Vrijwilligers werk in Zuid Afrika

Recente Reisverslagen:

19 Augustus 2016

Day 6 & verder

12 Augustus 2016

Day 5

12 Augustus 2016

Gardentour (day 3&4)

12 Augustus 2016

Gardentour (day 3&4)

09 Augustus 2016

Garden Tour (day 1&2)
Eva

Actief sinds 12 Juli 2016
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 8135

Voorgaande reizen:

17 Juli 2016 - 16 Augustus 2016

Vrijwilligers werk in Zuid Afrika

Landen bezocht: